Yani problem çok bu arada bölüm neydi?
Yurtdışı Eğitim
14
●1.254
- 30-11-2006, 22:05:46makina mühendisliğiThe Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama şu var
nete cok vakıt ayırdıgım için okulda derece yapma şansım yok
notum ortalama olur
benım mba için ne yapmam lazım - 01-12-2006, 10:25:01üniversiteyi bitiremezsen mba yapamazsın bitirince de para vermen yeterliBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-12-2006, 13:06:2910-30 bin euro arası mı?The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ben bır su ıcıp geleyıp siz devam edın
- 02-12-2006, 15:55:50Abi mezun.com var araştırın isterseniz amerika ucuz biraz
http://www.mezun.com/education/content/mba/mba1.cfm