• 30-11-2006, 22:04:00
    #10
    İngiltere de ne yapacaksın Kanada en iyisi derim.İngiltere çok pahalı yaşam çok pahalı. Adamlar solak araba da direksiyon sağ tarafta Yani problem çok bu arada bölüm neydi?
  • 30-11-2006, 22:05:46
    #11
    The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İngiltere de ne yapacaksın Kanada en iyisi derim.İngiltere çok pahalı yaşam çok pahalı. Adamlar solak araba da direksiyon sağ tarafta Yani problem çok bu arada bölüm neydi?
    makina mühendisliği
    ama şu var
    nete cok vakıt ayırdıgım için okulda derece yapma şansım yok
    notum ortalama olur
    benım mba için ne yapmam lazım
  • 30-11-2006, 22:21:34
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    black geçenlerde pek yardım edemedik gel bakem msn e biraz erasmus socrates young felan fistan
  • 01-12-2006, 10:25:01
    #13
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makina mühendisliği
    ama şu var
    nete cok vakıt ayırdıgım için okulda derece yapma şansım yok
    notum ortalama olur
    benım mba için ne yapmam lazım
    üniversiteyi bitiremezsen mba yapamazsın bitirince de para vermen yeterli
  • 01-12-2006, 13:06:29
    #14
    The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkesine göre değişir lise sonrası gidiş için hemen hemen her ülke hakkında bilgim var fakat erasmus ve sokrates programları ile ilgili bilgim yok...
    MBA Programları Almanya'da 10.000€ ile 30.000€ arasında değişiyor. İngiltere en pahalı Amerika ise en ucuz.
    California State University var hem fiyatı diğerlerine göre uygun hemde kaliteli değişik yerlerdeki kampüslerine göre fiyat 4.500$ ile 8.000$ arası değişiyor...
    10-30 bin euro arası mı?
    Neyse ben bır su ıcıp geleyıp siz devam edın
  • 02-12-2006, 15:55:50
    #15
    Abi mezun.com var araştırın isterseniz amerika ucuz biraz

    http://www.mezun.com/education/content/mba/mba1.cfm