The Hawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngiltere de ne yapacaksın Kanada en iyisi derim.İngiltere çok pahalı yaşam çok pahalı. Adamlar solak araba da direksiyon sağ tarafta Yani problem çok bu arada bölüm neydi?
makina mühendisliği
ama şu var
nete cok vakıt ayırdıgım için okulda derece yapma şansım yok
notum ortalama olur
benım mba için ne yapmam lazım