• 27-11-2008, 22:38:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Türkiyede 1. si düzenlenen Girişim Günleri'ne katılmak isteyen arkadaşlar ellerini biraz çabuk tutarak kayıt yaptırabilirler.
    Detaylı bilgi için: Eventbrite - GIRISIM GUNLERI Istanbul 2008 <br>STARTUP WEEKEND ilk defa Türkiyede! <br> 29-30 KASIM 2008 / KADIR HAS ÜNIVERSITESI

    Çok kısıtlı sayıda biletler kaldı bence gelmek isteyenler bu fırsatı kaçırmasın.

    Katılacak kişiler burada belirtirse etkinlik sonunda ufak bir etkinlikde biz yapabiliriz.
  • 28-11-2008, 23:07:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Keske Istanbul'da olsaydim. Katilabilmeyi isterdim. Firsati olan arkadaslar bence kacirmasin...

    Sevgiler
  • 28-11-2008, 23:24:04
    #3
    geç haberim oldu biletler bitmiş alacağım alanda ve pahalı değilmi
  • 28-11-2008, 23:41:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Berlin aynı konseptde etkinlik için alınan bilet ücreti 5-600€.
    Paris de yapılacak olan LeWeb için giriş ücretleri ise 1700€.

    Yani karar sizin tabi ama bence pahalı değil.
    Keşke daha önceden açsaydım konuyu, unuttum bende
  • 28-11-2008, 23:51:14
    #5
    Alıntı
    Berlin aynı konseptde etkinlik için alınan bilet ücreti 5-600€.
    Paris de yapılacak olan LeWeb için giriş ücretleri ise 1700€.

    Yani karar sizin tabi ama bence pahalı değil.
    Keşke daha önceden açsaydım konuyu, unuttum bende
    nasıl birşey olacağını bilmiyorum balıklama atladım fuar tarzıdır dedim sanırım öyle değil
  • 28-11-2008, 23:52:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Daha detaylı bilgi :Anasayfa - GİRİŞİM GÜNLERİ İstanbul 2008

    Bence gerçekten çok güzel olacak.
  • 02-12-2008, 07:00:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    R10'dan bu etkinliğe bir ilgi gelmemesi beni şaşırttı doğrusu.
    Özellikle elinde projesi olan arkadaşlar çoook büyük bir fırsat kaçırdı. Buyrun etkinlikden mutlu son: