Konu
Girişim Günleri 2008
28-11-2008, 23:07:47
#2
turkgezgin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Keske Istanbul'da olsaydim. Katilabilmeyi isterdim. Firsati olan arkadaslar bence kacirmasin...
Sevgiler