• 25-11-2006, 20:58:38
    #10
    adamın sitesi qibi mizahi bir yapisi war 2 ya da 3 acc si war
  • 27-11-2006, 12:44:21
    #11
    bu aytuğ kendini geliştirmeye çalısıyor ama hiç bir zaman kendini geliştiremiyor.Bu aytuyu net alemine salan benim.Kerata benim sayemde öğrendi bildiklerinin yarısını.Sıfır bilgi ile kendini en bilgili webmaster olarak görüyor
  • 27-11-2006, 21:54:46
    #12
    BurakH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aytuyu net alemine salan benim
    BurakH sanal alem seni affetmeyecek
  • 03-12-2006, 13:18:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bencede sabri haklı. sanal alem seni affetmiyecek burakh. hala jabra üyesini modlar banlamadı galiba. aynı olay benimde başıma geldi. paramı 3 ay oldu hala alamadım. parayı yolladım diyor. p.tesi hesapta diyor ama bakıyorum para gelmemiş. bi gün çok pis dövecem bu çocuğu zaten adresinide buldum benimle beraber dövmeye gelen varmı?
  • 03-12-2006, 13:30:35
    #14
    geleceğin enis okur'u
  • 03-12-2006, 13:33:07
    #15
    Arkadaş muhabbetlerinde biri nerde dedikleri zaman söylenen meşhur bir laf vardır.

    xxxx öldü diye birden o aklıma geldi