Konu
Aytug a ne oldu ???????????
03-12-2006, 13:33:07
#15
desperrado
Arkadaş muhabbetlerinde biri nerde dedikleri zaman söylenen meşhur bir laf vardır.
xxxx öldü diye birden o aklıma geldi