bencede sabri haklı. sanal alem seni affetmiyecek burakh.

hala jabra üyesini modlar banlamadı galiba. aynı olay benimde başıma geldi. paramı 3 ay oldu hala alamadım. parayı yolladım diyor. p.tesi hesapta diyor ama bakıyorum para gelmemiş. bi gün çok pis dövecem bu çocuğu zaten adresinide buldum

benimle beraber dövmeye gelen varmı?