Beğendiğiniz temaları yazarsanız severim.Teşekkürler.
En sevdiğiniz vb 3.7.x tema?
11
●992
- 23-11-2008, 22:58:30Üyeliği durdurulduadı : Default Style
link : install/vbulletin-style.xml
yapımcıları : Kier Darby, Fabio Passaro
gerçekten seviyorum
- 23-11-2008, 23:01:29Katılıyorum,Default temanın üzerine tema yok benceEuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2008, 03:40:07Genel forum.Diğer arkadaşlarada teşekkürler.ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2008, 03:58:30Üyeliği durdurulduslm bu temayı tavsiye ederim.... süper yapmış eleman daha kurar kurmaz kokusu geliyor insanın burnuna...
leather-theme
kendi arşivimden....
Burdan İndirebilirsin - 24-11-2008, 04:11:12Üyeliği durduruldu