Konu
En sevdiğiniz vb 3.7.x tema?
23-11-2008, 23:01:29
#4
afatihirkli
EuK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adı : Default Style
link : install/vbulletin-style.xml
yapımcıları :
Kier Darby
,
Fabio Passaro
gerçekten seviyorum
Katılıyorum,Default temanın üzerine tema yok bence