• 22-11-2008, 18:47:47
    #1
    Öncelikle şunu belirteyim, bu konuyu açmam ile siyasetin hiç bir alakası yoktur.

    Aramızda ülkücü forum sahipleri varsa lütfen benimle iletişime geçsinler. Ya da tanıdığınız kişiler varsa, MSN listenizde adresleri varsa lütfen adreslerini bana PM atınız.

    Teşekkürler.
  • 22-11-2008, 18:49:59
    #2
    Forumum yok ama dilersen takıldığım tüm forumları yazabilirim
  • 22-11-2008, 18:50:39
    #3
    @ BarCode adresleri PM atarsan sevinirim. Hatta varsa adminlerin MSN adreslerini de PM at.
  • 22-11-2008, 18:52:18
    #4
    bunun bi sebebi varmı acaba
  • 22-11-2008, 18:57:46
    #5
    Bir sebebi var ama özel. Saldırı vs. amaçlı kesinlikle değil.
  • 22-11-2008, 22:51:59
    #6
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sebebi var ama özel. Saldırı vs. amaçlı kesinlikle değil.
    değerli arkadaşım bizim bir basın birliğimiz var oranın adresini atıyorum orda üye olan siteleri adminlerin adları ve mailleri bulabilirsin.
  • 13-12-2008, 17:10:47
    #8
    pm attım