Öncelikle şunu belirteyim, bu konuyu açmam ile siyasetin hiç bir alakası yoktur.

Aramızda ülkücü forum sahipleri varsa lütfen benimle iletişime geçsinler. Ya da tanıdığınız kişiler varsa, MSN listenizde adresleri varsa lütfen adreslerini bana PM atınız.

Teşekkürler.