Arkadaşlar linux üzerinden frontend iş yapan var mı?
Mesela photoshop, hatta photoshop'u boşver XD sorununu nasıl çözüyorsunuz?
Herhangi bir problem yaşıyormusunuz?
Mesela varsayılan fontların değişik olmasından dolayı bir fonta stil vermeyi unutup iş yaptığınız oluyor mu?
Linux'da Front-end yapan var mı?
4
●39
- 16-01-2021, 17:51:54
- 16-01-2021, 17:53:32Alternatif olarak zaten binlerce şey var fakat müşteri psd yada xd attığında bunu çözmek için birşey uygulayan varsa onu merak ediyorumhesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2021, 17:54:13krita PSD açıyor XD denemedimcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imagemagick ile de PSD açabilirsiniz