Arkadaşlar linux üzerinden frontend iş yapan var mı?
Mesela photoshop, hatta photoshop'u boşver XD sorununu nasıl çözüyorsunuz?
Herhangi bir problem yaşıyormusunuz?
Mesela varsayılan fontların değişik olmasından dolayı bir fonta stil vermeyi unutup iş yaptığınız oluyor mu?