• 16-01-2021, 17:51:54
    #1
    Arkadaşlar linux üzerinden frontend iş yapan var mı?
    Mesela photoshop, hatta photoshop'u boşver XD sorununu nasıl çözüyorsunuz?
    Herhangi bir problem yaşıyormusunuz?
    Mesela varsayılan fontların değişik olmasından dolayı bir fonta stil vermeyi unutup iş yaptığınız oluyor mu?
  • 16-01-2021, 17:52:55
    #2
    basit photoshop için krita kullanıyorum, ama frontendci / tasarımcı olsam linux kullanamazdım bence
  • 16-01-2021, 17:53:32
    #3
    hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    basit photoshop için krita kullanıyorum, ama frontendci / tasarımcı olsam linux kullanamazdım bence
    Alternatif olarak zaten binlerce şey var fakat müşteri psd yada xd attığında bunu çözmek için birşey uygulayan varsa onu merak ediyorum
  • 16-01-2021, 17:54:13
    #4
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alternatif olarak zaten binlerce şey var fakat müşteri psd yada xd attığında bunu çözmek için birşey uygulayan varsa onu merak ediyorum
    krita PSD açıyor XD denemedim
    imagemagick ile de PSD açabilirsiniz
  • 16-01-2021, 18:03:03
    #5
    photopea.com