selamlar,
google toolbar kurmanin google da ust siralara cikmak icin faydasi oldugunu duydum. bu konuda bilgisi olan var mi?
google toolbar faydali mi
7
●487
- 22-11-2006, 20:11:19Oylama butonu var. Pek işe yarayıp üst sıralara çıkıldığını görmedim duymadım.
Ama onu oraya koyduysalar bir fonksiyonu olabilir diye düşünüyorum. - 22-11-2006, 20:14:15bir forumda görmüştüm, googledan bir eklenti yüklüyorduk, sonra sayfamız açıkken sağ tıklayıp menüden o programı tıklıoduk. bişeyler açılıyordu. Bu işlemden sonra eğer o an bulunduğumuz sayfa indexlenmemişse google botu geliyordu.. kurmuş ve denemiştim fakat formattan sonra gitti, adını da hatırlamıyorum :P
belki arkadaşının bahsettiği bu eklentidir..