• 22-11-2006, 19:47:17
    #1
    selamlar,
    google toolbar kurmanin google da ust siralara cikmak icin faydasi oldugunu duydum. bu konuda bilgisi olan var mi?
  • 22-11-2006, 19:57:39
    #2
    ne alaka?
  • 22-11-2006, 20:02:56
    #3
    Kurumsal PLUS
    senin yaptığın siteyle alakası yokki google toolbar'ın.. ben sadece sitelerin pr'sini görmek için kullanıyorum..
  • 22-11-2006, 20:04:29
    #4
    arkadasim soyle bir aciklama yapmisti, toolbar sayesinde gezdigimiz sayfalar google datacenter a yollaniyormus. bu sekilde sitemizin hiti yuksek goruluyormus. vs vs. benim de aklima pek yatmadi. ama goruslerinizi almak istedim.
  • 22-11-2006, 20:06:04
    #5
    Kurumsal PLUS
    eğer aktifleştirirsen google gezdiğin siteler hakkında bilgi topluyor bu doğru ama gezdiğin site seninmi başkasınınmı anlayamazki google..
  • 22-11-2006, 20:09:36
    #6
    tamam tesekkur ederim.
  • 22-11-2006, 20:11:19
    #7
    Oylama butonu var. Pek işe yarayıp üst sıralara çıkıldığını görmedim duymadım.
    Ama onu oraya koyduysalar bir fonksiyonu olabilir diye düşünüyorum.
  • 22-11-2006, 20:14:15
    #8
    bir forumda görmüştüm, googledan bir eklenti yüklüyorduk, sonra sayfamız açıkken sağ tıklayıp menüden o programı tıklıoduk. bişeyler açılıyordu. Bu işlemden sonra eğer o an bulunduğumuz sayfa indexlenmemişse google botu geliyordu.. kurmuş ve denemiştim fakat formattan sonra gitti, adını da hatırlamıyorum :P

    belki arkadaşının bahsettiği bu eklentidir..