bir forumda görmüştüm, googledan bir eklenti yüklüyorduk, sonra sayfamız açıkken sağ tıklayıp menüden o programı tıklıoduk. bişeyler açılıyordu. Bu işlemden sonra eğer o an bulunduğumuz sayfa indexlenmemişse google botu geliyordu.. kurmuş ve denemiştim fakat formattan sonra gitti, adını da hatırlamıyorum :P

belki arkadaşının bahsettiği bu eklentidir..