• 18-12-2006, 23:47:14
    #28
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi arkadaş virüsün attığı iframe kodunu verdi sazanlama iframedeki siteye daldım. zonealarm direk "spy site" dire blokladı siteyi, erişimi engelledi.
    zonealarm öneririm
    Ben de girecektim de sonra kendi kendime dedim "kaşınıyor musun"
  • 18-12-2006, 23:52:23
    #29
    Kurumsal PLUS
    banada virüs diyerek vermedi kodu. kodu yazdı sonradan virüs dedi. ben de bişi soracak diye atladım sazanlama
  • 19-12-2006, 00:01:11
    #30
    Üyeliği durduruldu
    spy_force adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dreamweaver ile tüm bilgisayardaki html php vb... uzantılı dosyalardaki belli bir kodu düzenleyebilirsiniz bununla temizleyin bence
    bilgisayarına bulaşanlar bir html açsın ctrl+f desin orda sol üsteki seçenek yerinden folderi seçsin yan tarafa c:\\ d:\\ gibi sürücüleri yazssın alttaki kutucuğa ilkine <iframe.... yi ikinciye boşluk yapın replace all deyin bütün pcden temizliyo
  • 19-12-2006, 00:16:47
    #31
    Virüsün bulaşma yöntemi çok komik; karşı tarafa bulaşmışsa ondan sadece bir .txt veya .asp dosyası alıyorsunuz size 6 7 tane exe ile birlikte eşantiyon olarak bilgisayarınızdaki yazı dosyaları kadar iframe geliyor. Temizlemek için hiç yırtınmayın o kadar önemli dosyanız yoksa basın formatı kurtulun.
  • 19-12-2006, 01:10:41
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Virüsün bulaşma yöntemi çok komik; karşı tarafa bulaşmışsa ondan sadece bir .txt veya .asp dosyası alıyorsunuz size 6 7 tane exe ile birlikte eşantiyon olarak bilgisayarınızdaki yazı dosyaları kadar iframe geliyor. Temizlemek için hiç yırtınmayın o kadar önemli dosyanız yoksa basın formatı kurtulun.
    ben meraktan diğer pc de yedim virüsü temizlemem 3 saati aldı formattan daha kısa yani bir önceki msjımda temizleme yöntemini anlatıyorum ordan bakın bende 8m kadar dosyaya girmiş ibna
  • 19-12-2006, 01:23:13
    #33
    Aynısı banada bulaştı bilgisayar bir an acayip kasılıyor kendine gelmiyordu html dosyalar bazen açılmıyor kodlara baktıgımda aşagıda degişik kodlar vardı iframe format attım şuan sorun yok
  • 19-12-2006, 13:33:07
    #34
    ac66 virüsü silen program: http://www.forumuz.biz/showpost.php?...15&postcount=3

    forum:ac66 virüsü - Forumuz.biz

    inceleyin lütfen......

    gördüğüm kadar herkes norton tavsiye ediyor..bir kere bulaşmışsa yandınız..tek tek temizlemekten yada formatlamaktan başka çare şu an için yok gibi...

    ayrıca zip ve rar dosyalarına bulaşmıyormuş..

    işleri olan arkadaşlar , dosyalarını zip veya rar olarak güvenceye alsınlar..

    supermp3.org sitesindende bulaşıyormuş..

    bu arada firefox kullanın...
  • 22-12-2006, 10:01:48
    #35
    şimdi arkadaşlar biri bana akıl versin makineyi geçenlerde yedeklemiştim C sürücüsüne xp yi D ye kurmuştum.

    D ye bu virüs girdi fakat c deki yedeklere bakıyorum aynı adres ordaki dosyalarımdada var.

    format atsam yedeklerde aynı şey olduğundan ne gibi bir yol izlemem lazım ?

    bana biri anlatırsa sevinirim deliricem :S
  • 22-12-2006, 10:08:36
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu sabah r10'a girdiğim an bu virus uyarısını aldım?