şimdi arkadaşlar biri bana akıl versin makineyi geçenlerde yedeklemiştim C sürücüsüne xp yi D ye kurmuştum.
D ye bu virüs girdi fakat c deki yedeklere bakıyorum aynı adres ordaki dosyalarımdada var.
format atsam yedeklerde aynı şey olduğundan ne gibi bir yol izlemem lazım ?
bana biri anlatırsa sevinirim deliricem :S