şimdi arkadaşlar biri bana akıl versin makineyi geçenlerde yedeklemiştim C sürücüsüne xp yi D ye kurmuştum.

D ye bu virüs girdi fakat c deki yedeklere bakıyorum aynı adres ordaki dosyalarımdada var.

format atsam yedeklerde aynı şey olduğundan ne gibi bir yol izlemem lazım ?

bana biri anlatırsa sevinirim deliricem :S