Sıranda Kullanıcı 96-128 kbps
4
●34
- 23-11-2020, 16:55:28Sesi açınca fazlasıyla hisseder.mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2020, 16:59:06vidpic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHadi ya cidden bu kadar fark oluyor mu? Cevaplarını için teşekkür ederimXAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2020, 17:04:26Mono, stereo olayı var birde stereoda kalite düşünce sağ, sol ses olayından ötürü cızırtı biraz daha hafif oluyor ama monoda direkt belirgin şekilde tırmalamalar oluşuyor... Özellik desibel arttıkça çızırtıyı yoğun hissettiriyor. Bass kalitesinide bozuyor bum bum diye vuran bas tıs tıs diye vuruyormrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle