Hadi ya cidden bu kadar fark oluyor mu? Cevaplarını için teşekkür ederim
Mono, stereo olayı var birde stereoda kalite düşünce sağ, sol ses olayından ötürü cızırtı biraz daha hafif oluyor ama monoda direkt belirgin şekilde tırmalamalar oluşuyor... Özellik desibel arttıkça çızırtıyı yoğun hissettiriyor. Bass kalitesinide bozuyor bum bum diye vuran bas tıs tıs diye vuruyor