• 09-11-2020, 21:54:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar php bir sitemiz var login ol deyince 500
    Server hatası veriyor. Htaccess dosyasını degistirince 404 veriyor ne yapmam lazım ? Bir yardımcı olursanız sevinirim.
  • 09-11-2020, 21:59:05
    #2
    Sunucu Taraflı Bir Problem Yazılımla Alakalı Değildir
  • 09-11-2020, 22:00:47
    #3
    Jagerma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu Taraflı Bir Problem Yazılımla Alakalı Değildir
    Sunucu @odeaweb; kendileride yazılımla alakalı dediler. hocam.
  • 09-11-2020, 22:02:06
    #4
    500 Server Hatalarının Geneli Sunucu Odaklıdır Yazılımınızla Sunucu Arasında Örtüşmeyen Bişey Vardır
  • 09-11-2020, 22:10:21
    #5
    php hatasıda olabilir error_log dosyasına çıktı vermesi gerekir bir kontrol edermisiniz orda hatayı verecektir büyük ihtimalle özel mesaj yoluyla iletirseniz yazılım ekibine iletelim.