Merhabalar,

Arkadaşlar WHMCS üzerine geliştirdiğimiz temamızın Wisecp lisans sistemiyle lisanslanarak şifrelemek ve satışını yapmak istiyoruz.

Bu konuda ücretli/ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?

Edit: Temayı satışa çıkardığımızda eminim çok beğeneceksiniz