Merhabalar,
Arkadaşlar WHMCS üzerine geliştirdiğimiz temamızın Wisecp lisans sistemiyle lisanslanarak şifrelemek ve satışını yapmak istiyoruz.
Bu konuda ücretli/ücretsiz yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı?
Edit: Temayı satışa çıkardığımızda eminim çok beğeneceksiniz