Sanırım konu yanlış bölüme açılmış. (Yorumları okumadım.)
Eğer TTNET bu hataya düşerse Webmasterlar tüm TTNET Şube ve binalarını dinamitle patlatır.
Sonra haber olur Türk Webmasterları TTNET'e erişimi engelledi diye.
evet ya öle olur google kapatılırmı yaa ama blogspotunda kapatılmasına çok üzüldüm walla ya bu ttnet ne yapmaya çalışıyor. kazandığı para yetmiyomu böle şeyler yapıyor ya
günümüzde çevremizdeki insanlara bir bakalım.örneğin bir öğrenci ödev arıyor ve buluyor.öğretmeni ona soruyor bunu nerden aldın diye, site adını değil direkt google'in adını veriyor ve googledan aldım hocam diyor.hep böyle.aklımıza birşey takılsa direkt google içine yazmıyor muyuz ? google tartışılmaz bir biçimde internetin bel kemiğidir.onu kapatanlar neyi nasıl bulacak acaba nette ?başka bir arama motoruna giriyoruz hangimiz tatmin oluyoruz verdiği sonuçlarla ?
google engelleyip ttnet arama motoru çıkarır:ttneeet.com diye, reklam bölümü ttads diye . kendisine para verenler üst sıralarda olur. sevmediklerini alt sıralara alır ya da engeller. işe bak bunları düşünecek duruma geldik ya.