Sanırım konu yanlış bölüme açılmış. (Yorumları okumadım.)

Eğer TTNET bu hataya düşerse Webmasterlar tüm TTNET Şube ve binalarını dinamitle patlatır.
Sonra haber olur Türk Webmasterları TTNET'e erişimi engelledi diye.
evet ya öle olur

google kapatılırmı yaa

ama blogspotunda kapatılmasına çok üzüldüm walla ya bu ttnet ne yapmaya çalışıyor. kazandığı para yetmiyomu böle şeyler yapıyor ya