günümüzde çevremizdeki insanlara bir bakalım.örneğin bir öğrenci ödev arıyor ve buluyor.öğretmeni ona soruyor bunu nerden aldın diye, site adını değil direkt google'in adını veriyor ve googledan aldım hocam diyor.hep böyle.aklımıza birşey takılsa direkt google içine yazmıyor muyuz ? google tartışılmaz bir biçimde internetin bel kemiğidir.onu kapatanlar neyi nasıl bulacak acaba nette ?başka bir arama motoruna giriyoruz hangimiz tatmin oluyoruz verdiği sonuçlarla ?