• 09-10-2020, 00:32:36
    #1
    Merhaba, iyi akşamlar dilerim.
    doguasya .net web sitemin en alt sol kısmında logo çok saçma duruyor onu nasıl düzeltebilirim
  • 09-10-2020, 00:36:12
    #2
    Merhaba photoshop ortamında baktığımda logonun bazı harflerinin içleri dolu kalmış, istersen temizleyip atabilirim sana. Sorun harflerinin içi dolu olması.
  • 09-10-2020, 00:37:39
    #3
    Nicea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba photoshop ortamında baktığımda logonun bazı harflerinin içleri dolu kalmış, istersen temizleyip atabilirim sana. Sorun harflerinin içi dolu olması.
    Zahmetli bir iş değilse yapın hocam
  • 09-10-2020, 00:41:34
    #4
    sanırım bu çözünürlük yeterli olur, olmazsa hızlıresime de yüklerim
  • 09-10-2020, 00:52:36
    #5
    Nicea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu çözünürlük yeterli olur, olmazsa hızlıresime de yüklerim
    Çok teşekkür ederim
  • 09-10-2020, 20:35:59
    #6
    Nicea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım bu çözünürlük yeterli olur, olmazsa hızlıresime de yüklerim
    Hocam rica etsem hızlı resimden atabilir misiniz