• 08-10-2020, 23:18:40
    #1
    Arkadaşlar resimde görüldüğü üzere 22 tl harcanmış. 134 ifade ve 3 tıklamayla para boşa gitmiş. Kime sorarsam etkileşim ver diyor fakat bağlantı tıklaması versem daha mı iyi? Çünkü emoji beğeni falan filan derken boşa para kesiliyor.
    .
  • 08-10-2020, 23:24:46
    #2
    Trafik ve Dönüşüm reklamlarını deneyin hocam.
  • 08-10-2020, 23:33:43
    #3
    Trafik olarak reklam çıkın hocam
  • 09-10-2020, 00:30:53
    #4
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik ve Dönüşüm reklamlarını deneyin hocam.
    dönüşüm reklamı devam ediyor hocam. Fakat sepete ekleme olarak veriyorum. Sepete ekleme yapanların tamamına reklam gösterip “sıklık” arttıktan sonra kapatmam mantıklı değil mi?