Arkadaşlar resimde görüldüğü üzere 22 tl harcanmış. 134 ifade ve 3 tıklamayla para boşa gitmiş. Kime sorarsam etkileşim ver diyor fakat bağlantı tıklaması versem daha mı iyi? Çünkü emoji beğeni falan filan derken boşa para kesiliyor.
.
dönüşüm reklamı devam ediyor hocam. Fakat sepete ekleme olarak veriyorum. Sepete ekleme yapanların tamamına reklam gösterip sıklık arttıktan sonra kapatmam mantıklı değil mi?