Arkadaşlar resimde görüldüğü üzere 22 tl harcanmış. 134 ifade ve 3 tıklamayla para boşa gitmiş. Kime sorarsam etkileşim ver diyor fakat bağlantı tıklaması versem daha mı iyi? Çünkü emoji beğeni falan filan derken boşa para kesiliyor.
.