Logo'm nasıl sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo'm nasıl sizce?
17
●
416
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Logo'm nasıl sizce?
1
2
14-08-2020, 18:18:20
#1
chnyrdkl
arkadaşlar merhaba.
yeni logo hakkında görüşlerinizi rica ediyorum. sizce nasıl?
14-08-2020, 18:19:17
#2
vidtekno
Ortadaki c Max yazısı guzel değil.
14-08-2020, 18:19:34
#3
gyurtalan
Bence güzel
14-08-2020, 18:19:54
#4
xxx786
Abartılı geldi bana.
14-08-2020, 18:20:45
#5
dikmenofficial
Logo güzel ama , yerinde olsaydım ,
sahibinden logo
gibi,
HARFLERİN
içine tüm hayvanların resimlerini eklersen daha iyi olabilir.
14-08-2020, 18:23:21
#6
Gregor
Teknik güzel, kullanım şekli yanlış.
14-08-2020, 18:23:41
#7
Reshpu
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba.
yeni logo hakkında görüşlerinizi rica ediyorum. sizce nasıl?
Ben çok üretken buldum hocam elinize sağlık, birde kedi ile köpeği değiştirmenizi tavsiye edebilirim..
14-08-2020, 18:26:08
#8
kalipsotr
Güzel olmuş hocam ama biraz abartılı olmuş ayrıca c harfi birazcık kötü duruyor.
14-08-2020, 18:26:58
#9
neto
Çok karışık. Bu logoyu sadece internet, kartvizit gibi yerlerde kullanabilirsiniz. Mesela kabartma harfli tabela yaptırmak isterseniz olmaz. Daha sade ve şık olabilir. Şahsen beğenmedim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler