chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar merhaba.
yeni logo hakkında görüşlerinizi rica ediyorum. sizce nasıl?
Ben çok üretken buldum hocam elinize sağlık, birde kedi ile köpeği değiştirmenizi tavsiye edebilirim..