• 14-08-2020, 18:18:20
    #1
    arkadaşlar merhaba.
    yeni logo hakkında görüşlerinizi rica ediyorum. sizce nasıl?
  • 14-08-2020, 18:19:17
    #2
    Ortadaki c Max yazısı guzel değil.
  • 14-08-2020, 18:19:34
    #3
    Bence güzel
  • 14-08-2020, 18:19:54
    #4
    Abartılı geldi bana.
  • 14-08-2020, 18:20:45
    #5
    Logo güzel ama , yerinde olsaydım , sahibinden logo gibi, HARFLERİN içine tüm hayvanların resimlerini eklersen daha iyi olabilir.
  • 14-08-2020, 18:23:21
    #6
    Teknik güzel, kullanım şekli yanlış.
  • 14-08-2020, 18:23:41
    #7
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar merhaba.
    yeni logo hakkında görüşlerinizi rica ediyorum. sizce nasıl?
    Ben çok üretken buldum hocam elinize sağlık, birde kedi ile köpeği değiştirmenizi tavsiye edebilirim..
  • 14-08-2020, 18:26:08
    #8
    Güzel olmuş hocam ama biraz abartılı olmuş ayrıca c harfi birazcık kötü duruyor.
  • 14-08-2020, 18:26:58
    #9
    Çok karışık. Bu logoyu sadece internet, kartvizit gibi yerlerde kullanabilirsiniz. Mesela kabartma harfli tabela yaptırmak isterseniz olmaz. Daha sade ve şık olabilir. Şahsen beğenmedim.