• 11-10-2008, 10:46:32
    #1



    Beyler dünden beri girmiyor msn. Başka bilgisayarda giriyor laptopta girmiyor. Yokmu bunun bir çaresi. Nette bi ton şey söylenmiş denedim düzelmedi.

  • 11-10-2008, 14:57:08
    #2
    banada çok oldu
    format at geçer dediler,bir çok yol denedim olmadı
    sonradan olan bişey mi yoksa pc ne herhangi bir şey yükledin yada bir ayarını degiştirdin mi?
  • 11-10-2008, 17:27:44
    #3
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banada çok oldu
    format at geçer dediler,bir çok yol denedim olmadı
    sonradan olan bişey mi yoksa pc ne herhangi bir şey yükledin yada bir ayarını degiştirdin mi?
    Farklı bir program veya değişim olmadı yükleme yapılmadı sisteme.
    Ama şöyle bir şey aklıma geliyor. İş yerinde farklı ağa bağlanıyorum. Evde kablosuz ağa gidiyorum. Sürekli ağ değiştiriyorum. Sanırım bundan kaynaklanıyor ama neden?
  • 11-10-2008, 17:35:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dostum bu kod genelde sistem tarih ve saat yanlıslıgından kaynaklanır bır kontrol et sistem saat ve tarihini.
  • 11-10-2008, 20:54:36
    #5
    Yok kardeş. Ne var ne yok kontrol ettim.
    Araştırmadığım kaynak kalmadı. Denilen herşeyi kontrol ettim, Nafile hesabım başka makinalarda çalışıyor laptopta inat ediyor
  • 13-10-2008, 13:58:12
    #6
    Gerekli UP!

    Sorun çözüldü arkadaşlar. Sistemi 1 hafta önceye aldım =) Düzeldi.