banada çok oldu
format at geçer dediler,bir çok yol denedim olmadı
sonradan olan bişey mi yoksa pc ne herhangi bir şey yükledin yada bir ayarını degiştirdin mi?
Farklı bir program veya değişim olmadı yükleme yapılmadı sisteme.
Ama şöyle bir şey aklıma geliyor. İş yerinde farklı ağa bağlanıyorum. Evde kablosuz ağa gidiyorum. Sürekli ağ değiştiriyorum. Sanırım bundan kaynaklanıyor ama neden?