pleskten cpanele geçiş hakkında? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pleskten cpanele geçiş hakkında?
0
●
343
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
pleskten cpanele geçiş hakkında?
04-10-2008, 01:21:50
#1
DJENERJI
Pleskten cpanele nasıl geçiliyor arkadaşlar bilen varmı bu işlemi ?
pleskten alınan yedeğin cpanelde çalışması güç oluyormuş.Konuya hakim olan arakdaşların yardımını bekliyorum.Teşekkürler...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler