Pleskten cpanele nasıl geçiliyor arkadaşlar bilen varmı bu işlemi ?
pleskten alınan yedeğin cpanelde çalışması güç oluyormuş.Konuya hakim olan arakdaşların yardımını bekliyorum.Teşekkürler...