Kredi kartı olarak alışveriş yaptım 2 kere bakiye çekildi ama ödeme başasırız sonra 2 farklı atmden para çekmeyi denedim hata veriyor 2 saattir de müşteri temsilcisi açmıyor lanet olsun birdaha kullanırsam..
Hocam bende de aynı sorun ama otomatik iade ettiler sorun olmaz sonuç olarak resmi bir banka
Akşam üzeri pos cihazından çekim yapamadım fakat biraz önce başka bankanın ATM'sinden para çekebildim sonunda yola gidecekken başka bir kartımın da olmamasından ötürü acaip olacaktı ama işimiz rast geldi sorun düzeldi sanırım şuan