Kredi kartı olarak alışveriş yaptım 2 kere bakiye çekildi ama ödeme başasırız sonra 2 farklı atmden para çekmeyi denedim hata veriyor 2 saattir de müşteri temsilcisi açmıyor lanet olsun birdaha kullanırsam..
Hocam bende de aynı sorun ama otomatik iade ettiler sorun olmaz sonuç olarak resmi bir banka