• 03-11-2006, 08:42:39
    #1
    arkadaşlar benim sitelerde Zone Alarm açıkken rersimleri göremiyorm, sağ tıklayıp resmi göster dememe ramen resimler gelmiyor. Zone alarmı kapayıp girince sorunsuz açılıyor site

    niye olaki acep?

    Hotlink koruması koymuştum bütün dosyalarıma, ondanmı oluyor acaba?

    veya başka bi neden varmıdır sizce?
  • 03-11-2006, 10:01:07
    #2
    aynısı bendede oluyodu bende karspky yüklü
    barner bloklayıcı açıktı bende kapattım şimdi görünüyor

    sendede aynı şey söz konusu olabilir
  • 03-11-2006, 10:22:02
    #3
    tabi olabilir ama, başka sitelere girince aynı sorun olmuyor sadece benim sitelerimde ve hepsini hotlink koruması altına aldım, ondanmıdırki?
  • 03-11-2006, 10:26:16
    #4
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi olabilir ama, başka sitelere girince aynı sorun olmuyor sadece benim sitelerimde ve hepsini hotlink koruması altına aldım, ondanmıdırki?
    sadece senin sitelerde ise ondan olabilir
  • 03-11-2006, 10:41:32
    #5
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi olabilir ama, başka sitelere girince aynı sorun olmuyor sadece benim sitelerimde ve hepsini hotlink koruması altına aldım, ondanmıdırki?
    Konu Dışı :
    Abi Radmin Seni Kıdemli Yapmış Hayırlı Olsun Darısı Bizim Başımıza
  • 03-11-2006, 20:49:39
    #6
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Dışı :
    Abi Radmin Seni Kıdemli Yapmış Hayırlı Olsun Darısı Bizim Başımıza
    konu dışı:
    banned