arkadaşlar benim sitelerde Zone Alarm açıkken rersimleri göremiyorm, sağ tıklayıp resmi göster dememe ramen resimler gelmiyor. Zone alarmı kapayıp girince sorunsuz açılıyor site

niye olaki acep?

Hotlink koruması koymuştum bütün dosyalarıma, ondanmı oluyor acaba?

veya başka bi neden varmıdır sizce?