• 12-06-2020, 14:23:53
    #1
    İyada önceden başvurmuştum kabul edilmişti.
    Basın kartı vs. Ne işe yarıyor tam aciklarmisiniz ?
  • 12-06-2020, 14:28:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce aldım, hiç bir faydası yok hocam
  • 12-06-2020, 14:40:06
    #3
    LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aldım, hiç bir faydası yok hocam
    niyeki hocam niye veriyorlar ozaman
  • 12-06-2020, 14:44:05
    #4
    İYAD Basın kartının hiçbir faydası yoktur süs amaçlı takabilirsin Basın kartı Cumhurbaşkanlığı tarafından belirlenen şartlar tarafından verilmektedir. Gazetede imzalı haberlerin olmasından tutunda 1 yıl gazetede çalışmanız gerekmektedir.

    İnternet haber sitelerini kurumsal olarak göstermek için para kazanmak için yapılan bir düzenek diyebiliriz İYAD için.
  • 08-07-2021, 14:11:59
    #5
    Hortlatıyorum ama, başvurular kapanmış sanırım bilginiz var mı?
    KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İYAD Basın kartının hiçbir faydası yoktur süs amaçlı takabilirsin Basın kartı Cumhurbaşkanlığı tarafından belirlenen şartlar tarafından verilmektedir. Gazetede imzalı haberlerin olmasından tutunda 1 yıl gazetede çalışmanız gerekmektedir.

    İnternet haber sitelerini kurumsal olarak göstermek için para kazanmak için yapılan bir düzenek diyebiliriz İYAD için.
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niyeki hocam niye veriyorlar ozaman
    LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce aldım, hiç bir faydası yok hocam
  • 09-07-2021, 01:37:24
    #6
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hortlatıyorum ama, başvurular kapanmış sanırım bilginiz var mı?
    Bilmiyorum hocam