Hortlatıyorum ama, başvurular kapanmış sanırım bilginiz var mı?
KaranlikLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İYAD Basın kartının hiçbir faydası yoktur süs amaçlı takabilirsin Basın kartı Cumhurbaşkanlığı tarafından belirlenen şartlar tarafından verilmektedir. Gazetede imzalı haberlerin olmasından tutunda 1 yıl gazetede çalışmanız gerekmektedir.

İnternet haber sitelerini kurumsal olarak göstermek için para kazanmak için yapılan bir düzenek diyebiliriz İYAD için.
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niyeki hocam niye veriyorlar ozaman
LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce aldım, hiç bir faydası yok hocam