• 23-10-2008, 19:29:51
    #10
    seditio sanalın en dandik en aptal portalıdır.gereksiz binlerce sql fonksiyonları kullanılmıştır.15 k hit alırsanız portal güm anasayfayı açmak güç ister vs 5 para etmez kurmayın derim.Denendi Onaylandı :P
  • 23-10-2008, 22:54:35
    #11
    bir çok site verebilirim seditio kullanıpda şakır şakır çalışan =)
  • 24-10-2008, 10:14:36
    #12
    Horus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir çok site verebilirim seditio kullanıpda şakır şakır çalışan =)
    Dostum seditio nun üzerinde tam 5 yıl çalıştım.En eskisi ldu 600 dan beridir.Sana sıfırdan seditio yazabilirim yani Seditio yu Kullanan en büyük sitede benimdi zamanında.300 bin üyeli seditio sitem vardı.Seditio bütük hitlere dayanmıyor 15 k hitiniz var ise kullanın ama 60 k hitin var ise seditio yu çalıştırmak için 4 tane 4 der gb ramlı makinaları yan yana baglaman gerek
  • 24-10-2008, 10:43:46
    #13
    ben çalışan biliyorum ama yeni sürümlerde bu problemler olmaması lazım ama genede kullandım biliyorum diyorsun saygı duyarım
  • 24-10-2008, 11:46:41
    #14
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum seditio nun üzerinde tam 5 yıl çalıştım.En eskisi ldu 600 dan beridir.Sana sıfırdan seditio yazabilirim yani Seditio yu Kullanan en büyük sitede benimdi zamanında.300 bin üyeli seditio sitem vardı.Seditio bütük hitlere dayanmıyor 15 k hitiniz var ise kullanın ama 60 k hitin var ise seditio yu çalıştırmak için 4 tane 4 der gb ramlı makinaları yan yana baglaman gerek
    Anlık kullanıcı sayınız 1000 ve üzeri olunca mysql bağlanmada problem yaşıyor ek not