seditio tr dil paketi olan ?
13
●1.189
- 24-10-2008, 10:14:36Dostum seditio nun üzerinde tam 5 yıl çalıştım.En eskisi ldu 600 dan beridir.Sana sıfırdan seditio yazabilirim yaniHorus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seditio yu Kullanan en büyük sitede benimdi zamanında.300 bin üyeli seditio sitem vardı.Seditio bütük hitlere dayanmıyor 15 k hitiniz var ise kullanın ama 60 k hitin var ise seditio yu çalıştırmak için 4 tane 4 der gb ramlı makinaları yan yana baglaman gerek
- 24-10-2008, 11:46:41Anlık kullanıcı sayınız 1000 ve üzeri olunca mysql bağlanmada problem yaşıyorWebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek not
Seditio yu Kullanan en büyük sitede benimdi zamanında.300 bin üyeli seditio sitem vardı.Seditio bütük hitlere dayanmıyor 15 k hitiniz var ise kullanın ama 60 k hitin var ise seditio yu çalıştırmak için 4 tane 4 der gb ramlı makinaları yan yana baglaman gerek