Horus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir çok site verebilirim seditio kullanıpda şakır şakır çalışan =)
Dostum seditio nun üzerinde tam 5 yıl çalıştım.En eskisi ldu 600 dan beridir.Sana sıfırdan seditio yazabilirim yani Seditio yu Kullanan en büyük sitede benimdi zamanında.300 bin üyeli seditio sitem vardı.Seditio bütük hitlere dayanmıyor 15 k hitiniz var ise kullanın ama 60 k hitin var ise seditio yu çalıştırmak için 4 tane 4 der gb ramlı makinaları yan yana baglaman gerek