• 12-05-2020, 22:41:16
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Sunucuya big blue button kurmaya çalışıyorum ama sürekli bir yerlerde tıkanıyorum, şuan name yazıp login e tıkladıktan sonra 404 hatası veriyor ayrıca ssh da greenlight ile ilgili kısımları bulamıyor, konu hakkında bilgisi ve vakti olup yardımcı olabilecek var mı ?

    Teşekkürler.
  • 12-05-2020, 22:55:30
    #2
    sudo bbb-conf --setip <IP_or_hostname>
    Setip yaptınız mı? Ardından "sudo bbb-conf --restart". Belki işinize yarayabilir.
  • 12-05-2020, 22:57:25
    #3
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sudo bbb-conf --setip <IP_or_hostname>
    Setip yaptınız mı? Ardından "sudo bbb-conf --restart". Belki işinize yarayabilir.
    defaaten yaptım hocam
  • 12-05-2020, 23:34:48
    #4
    Aynı sorunu ben de yaşamıştım ama buna benzer tanımlamalarak yaparak hallettiğimi hatırlıyorum.