Arkadaşlar merhaba,
Sunucuya big blue button kurmaya çalışıyorum ama sürekli bir yerlerde tıkanıyorum, şuan name yazıp login e tıkladıktan sonra 404 hatası veriyor ayrıca ssh da greenlight ile ilgili kısımları bulamıyor, konu hakkında bilgisi ve vakti olup yardımcı olabilecek var mı ?
Teşekkürler.