Genel içerikli ve Lisanlı vBulletin olan forumumda ödev bölümü açmak istiyorum fakat bu bölümün ileride bir sıkıntı yaşatıp yaşatmıyacağını bilmediğim için fikirlerinize ihtiyacım var..
Ödev bölümüleri legal mi illegal mi ?
Ödev Bölümü Hakkında
3
●321
- 19-09-2008, 09:54:46Üyeliği durdurulduAdsense yok..Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malum burası türkiye bilgiyi bile sınırlı paylaştırıyorlar..ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle