Genel içerikli ve Lisanlı vBulletin olan forumumda ödev bölümü açmak istiyorum fakat bu bölümün ileride bir sıkıntı yaşatıp yaşatmıyacağını bilmediğim için fikirlerinize ihtiyacım var..

Ödev bölümüleri legal mi illegal mi ?