Arkadaşlar ben bu olayı anlamadım gitti. Link değişiminde konu açamıyorum tamam bunu anlıyorum yeterli rep puanım yok görüldüğü gibi eksideyim fakat konu açanlara bakıyorumonlarında rep puanları yeterli diil
örnek: buraya bakınız , burayada bakınız ...
Acaba arkadaşlar ben bişeymi kaçırıyorum bilmediğim bir noktamı var...
link değişim & rep puanı
8
●412
- 14-09-2008, 00:53:00program sitesi ile link değişim yapmak istiyorsam pmle ulaş banatheas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
